SKANNAA OSTOKSESI
TIENAA RAHAA
sisältää mainoslinkkejä, mainoslinkit merkitty *-merkillä
Tienaa rahaa skannaamalla ostoksesi
Ansaitse rahaa skannaamalla ostoksesi
Erilaisten kyselytutkimusten lisäksi on olemassa hieman erilainen tutkimuspalvelu joka maksaa rahaa vastauksistasi. Kyseessä on (*)Nielsen IQ Homescan FI, joka toimii tällä tavoin:
“Käyttäjät kirjautuvat ja lataavat ilmaisen mobiilisovelluksen. He ottavat kuvan kassakuitista ja skannaavat ostosten koodit ostosmatkan jälkeen. Aikaa kestää alle 3 minuuttia, jonka jälkeen he voivat aloittaa pisteiden ansaitsemisen. Pisteet voidaan käyttää lahjakortteihin esimerkiksi IKEA: sta, H&M: stä, GoGift SuperGift -kortista, Dressmannista, Ticketmasterista jne. Samalla käyttäjät auttavat valmistajia ja jälleenmyyjiä ymmärtämään minkälaisia tuotteita he arvostavat.”
(*)Liity tästä Nielseniin täysin ilmaiseksi!
Olen kuullut monen olleen jäseniä usean vuoden ajan ja hankkineen ihan mukavia lisätuloja tämän avulla.
Jos joka ostokset skannaa viikottain, tienaa vuodessa pisteitä 100 euron edestä. Lisäpisteitä voi ansaita pääsemällä mukaan lisäkyselyihin. Näissä on mahdollisuus hyviin lisätienesteihin eli parhaimmillaan satoihin euroihin vuodessa.
Nielsen tekee tutkimustyötä tilaustöinä yrityksille. Yritykset voivat tilata tietyltä kohderyhmältä ostotietoja, joita he tarvitsevat. Kenelle tahansa Nielsen ei ostotietoja jaa. Tämä on tapa, jolla voi välillisesti vaikuttaa esimerkiksi kauppojen tuotevalikoimiin. Myös talouksien ostokäyttäytyminen voi kertoa joillekin yrityksille paljon esimerkiksi alueittain, ikärymittäin, sukupuolien mukaan.
Mikä on Nielsen kuluttajapaneeli?
Nielsen Kuluttajapaneeli on yksi maailman tunnetuimmista ja pitkäaikaisimmista kuluttajatutkimuspaneelista. Se tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden vaikuttaa tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen samalla ansaitsemalla lisätuloja.
Nielsen Kuluttajapaneeli kerää tietoa kuluttajien ostotottumuksista ja mielipiteistä, ja käyttää tätä tietoa auttaakseen yrityksiä ymmärtämään paremmin markkinoiden tarpeita. Paneeli koostuu tuhansista kotitalouksista, jotka vapaaehtoisesti osallistuvat tutkimuksiin ja jakavat tietojaan kulutustottumuksistaan.
Osallistuminen Nielsen Kuluttajapaneeliin on melko yksinkertaista. Yleensä se edellyttää rekisteröitymistä ja kyselyihin vastaamista. Paneelin jäsenet voivat saada skannauslaitteen, jolla he tallentavat ostotietojaan tai osallistua verkkokyselyihin, joissa he raportoivat ostoksistaan ja kulutustottumuksistaan. Näitä tietoja käytetään sen jälkeen yritysten markkinatutkimuksessa ja päätöksenteossa.
Nielsen Kuluttajapaneelin jäsenille tarjotaan usein erilaisia etuja ja palkkioita osallistumisestaan. Näihin kuuluu yleensä rahallisia korvauksia, lahjakortteja tai muita palkintoja. Paneeli voi myös järjestää arvontoja ja kilpailuja jäsenilleen, joissa voi voittaa rahapalkintoja tai muita houkuttelevia palkintoja.
Yksi Nielsen Kuluttajapaneelin suurimmista eduista on mahdollisuus vaikuttaa suoraan yritysten päätöksiin ja tuotekehitykseen. Yritykset käyttävät paneelin keräämiä tietoja tuotteiden suunnittelussa, markkinoinnissa ja hinnoittelussa. Tämä antaa kuluttajille tilaisuuden kertoa mielipiteensä ja vaikuttaa siihen, millaisia tuotteita ja palveluita markkinoille tulee.
On tärkeää huomata, että Nielsen Kuluttajapaneeliin osallistuminen edellyttää sitoutumista ja rehellistä vastaamista kyselyihin. Tämä varmistaa, että kerätyt tiedot ovat tarkkoja ja luotettavia. Lisäksi on hyvä olla tietoinen siitä, että osallistuminen kuluttajapaneeliin ei tarjoa säännöllistä tulovirtaa, mutta se voi tarjota mielenkiintoisen lisätulonlähteen.
Nielsen Kuluttajapaneeli tarjoaa kuluttajille myös mahdollisuuden saada arvokasta tietoa omista kulutustottumuksistaan. Paneelin jäsenet saavat usein pääsyn henkilökohtaisiin raportteihin, jotka näyttävät heidän ostohistoriansa ja kulutustottumuksensa. Tämä voi auttaa heitä tekemään parempia päätöksiä omien talousasioidensa suhteen.
Yksi tärkeä seikka Nielsen Kuluttajapaneelin osallistujille on tietosuoja. Nielsen on sitoutunut suojelemaan jäsentensä yksityisyyttä ja käsittelee kaikkia kerättyjä tietoja luottamuksellisesti. Osallistujille annetaan yksityiskohtaiset tiedot siitä, miten heidän tietojaan kerätään, käytetään ja jaetaan.
Jos haluat liittyä Nielsen Kuluttajapaneeliin, voit tarkistaa (*)tästä, ovatko he rekrytoimassa uusia jäseniä alueellasi. Ole tietoinen siitä, että paneeli saattaa ottaa vastaan vain rajallisen määrän uusia jäseniä tietyllä ajanjaksolla.
On myös hyvä huomata, että Nielsen Kuluttajapaneeli ei ole ainoa kuluttajatutkimuspaneeli markkinoilla. On olemassa muitakin luotettavia ja tunnettuja yrityksiä, jotka tarjoavat vastaavia mahdollisuuksia ansaita lisätuloja kyselyiden ja tutkimusten kautta. Voit tutkia eri vaihtoehtoja ja valita paneelin, joka sopii parhaiten tarpeisiisi ja mieltymyksiisi.
Yhteenvetona voidaan todeta, että Nielsen Kuluttajapaneeli tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden ansaita lisätuloja samalla kun he jakavat mielipiteensä ja vaikuttavat tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Osallistuminen paneeliin voi olla mielenkiintoinen tapa ansaita rahaa ja saada arvokasta tietoa omista kulutustottumuksista. Muista kuitenkin tarkistaa luotettavuus ja tutkia muita vaihtoehtoja ennen liittymistä mihinkään kuluttajatutkimuspaneeliin.
Käyttäjien kokemukset Nielsenistä
Löysin paljon käyttäjien kokemuksia Nielsenistä ja kokosin ne tähän yhteen.
On olemassa sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia, ja jokainen käyttäjä voi kokea paneelin eri tavalla. Tässä on joitakin yleisiä käyttäjien kokemuksia Nielsen Kuluttajapaneelista:
Positiiviset kokemukset:
- Lisätulojen ansaitseminen: Useat käyttäjät ovat tyytyväisiä siihen, että voivat ansaita lisätuloja osallistumalla Nielsen Kuluttajapaneeliin. Saadut palkkiot ja palkinnot voivat auttaa täydentämään talousarviota tai säästöjä.
- Tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen vaikuttaminen: Monet käyttäjät arvostavat mahdollisuutta vaikuttaa suoraan tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Heidän mielipiteensä otetaan huomioon yritysten päätöksenteossa, mikä antaa heille tunteen siitä, että heillä on merkitystä ja heitä kuunnellaan.
- Helppo osallistuminen: Monet käyttäjät kokevat osallistumisen Nielsen Kuluttajapaneeliin helppona ja vaivattomana. Rekisteröitymisprosessi on yleensä suoraviivainen, ja kyselyihin vastaaminen voi tapahtua joustavasti oman aikataulun mukaan.
Negatiiviset kokemukset:
- Rajoitetut osallistumismahdollisuudet: Jotkut käyttäjät ovat pettyneitä siihen, että he eivät saa tarpeeksi kyselyitä tai tutkimuksia osallistuakseen. Osallistumismahdollisuudet voivat vaihdella alueittain ja henkilökohtaisista ominaisuuksista riippuen.
- Palkkioiden vähäisyys: Joillekin käyttäjille osallistuminen Nielsen Kuluttajapaneeliin ei ole tuottanut odotettuja taloudellisia etuja. Palkkiot ja palkinnot voivat vaihdella, ja jotkut käyttäjät saattavat kokea, että ansaitsevat vähän tai eivät saa riittävästi korvausta vaivannäöstään.
- Toistuvuus ja monotonisuus: Jotkut käyttäjät saattavat kokea, että osallistuminen paneeliin voi olla toistuvaa ja monotonista. Toistuvat kyselyt voivat tuntua samankaltaisilta, ja tämä saattaa vähentää motivaatiota osallistua aktiivisesti.
Nielsen Kuluttajapaneeli on saanut pääsääntöisesti positiivista palautetta käyttäjiltä. Useat käyttäjät ovat todenneet, että paneeliin osallistuminen on helppoa ja hauskaa, ja että he ovat saaneet arvokkaita palkintoja, kuten käteis- ja lahjakortteja.
Käyttäjät ovat myös kiitelleet paneelin yksityisyydensuojan korkeaa tasoa ja sitä, että heidän henkilökohtaisia tietojaan käsitellään luottamuksellisesti. Monet käyttäjät ovat ilmoittaneet, että heillä on luottamus Nielsenin toimintaan ja että he suosittelevat paneelia muillekin.
On tärkeää huomata, että jokainen käyttäjäkokemus on yksilöllinen, ja että menestys paneelin kanssa riippuu monista tekijöistä, kuten osallistumisaktiivisuudesta ja omasta kulutuskäyttäytymisestä.
(*) Kokeile Nielseniä ja muodosta oma mielipiteesi!
Tutustu myös muihin kyselytutkimuksiin
* Kuluttajapaneeli.fi
ILMAINEN koneella ja mobiilissa
kerrytä pisteitä, joilla voi lunastaa lahjakortteja tai nostaa rahana
voit päästä osallistumaan myös isompiin haastatteluihin tai tutkimuksiin
kyselyt arvoltaan 0,3 - 4€
* Mielipidemaailma
ILMAINEN koneella ja mobiilissa
kerrytä pisteitä, joilla voi lunastaa lahjakortteja tai nostaa rahana
voit päästä osallistumaan myös isompiin haastatteluihin tai tutkimuksiin
kyselyt arvoltaan 1-5€
* Monosurveys
ILMAINEN koneella ja mobiilissa
kerrytä pisteitä, joilla voi lunastaa lahjakortteja tai nostaa rahana
voit päästä osallistumaan myös isompiin haastatteluihin tai tutkimuksiin
kyselyt arvoltaan 0,4 - 4€
* AttaPoll
ILMAINEN, vain mobiilisovellus
kerrytä oikeaa rahaa
voit kutsua kavereita mukaan ja ansaita myös sitä kautta
kyselyt arvoltaan 0,1 - 5€
Usein kysyttyä –
Nielsen kokemuksia
PALJONKO NIELSENISTÄ VOI TIENATA?
Nielsen Kuluttajapaneeli tarjoaa yleensä rahallisia korvauksia, lahjakortteja tai muita palkintoja osallistumisestaan tutkimuksiin. Palkkioiden määrä voi vaihdella tutkimuksen keston, vaativuuden ja osallistumisen tason mukaan. Jos skannaat ostokset viikottain voit ansaita 100 euroa vuodessa. Jos osallistut lisätutkimuksiin, voit ansaita tätäkin enemmän.
ONKO NIELSEN LUOTETTAVIA?
Nielsen on toiminut alalla jo pitkään ja sitä pidetään arvostettuna, luotettavana ja laadukkaana. Muistathan kuitenkin tutustua ehtoihin aina ennen liittymistä
TÄYTYYKÖ KYSELYPALKKIOISTA MAKSAA VEROA?
Kyllä, maksetuista kyselyistä saadut tulot ovat verotettavaa tuloa. Ilmoita ne täydentämällä esitäytetyn veroilmoituksen kohta ”Muut ansiotulot”
MITEN PÄÄSEN NIELSENIN JÄSENEKSI?
Nielsenin jäseneksi pääset helpoiten ja luotettavasti mm. (*) tämän kutsulinkin kautta. Ole tietoinen siitä, että paneeli saattaa ottaa vastaan vain rajallisen määrän uusia jäseniä tietyllä ajanjaksolla. Hakemuksesi saatetaan siis toisinaan hylätä, mutta kokeile myöhemmin uudestaan.
KUINKA PALJON NIELSEN KULUTTAJAPANEELI VIE AIKAA?
Nielsen lupaa, että aikaa kuluu kerrallaan vain kolme minuuttia. Mutta todellista aikaa ei pysty sanomaan varmaksi, sillä se riippuu niin monesta asiasta, mm. ostosten määrästä ja omasta skannausnopeudesta.
Tienaa rahaa netissä
Lue myös kaikki rahan tienaamista käsittelevät blogipostaukseni täältä.
Ja ota @kukkaronrouva seurantaan Instagramissa.
avainsanat: tienaa, tienaaminen, tienaa rahaa, ansaitse rahaa, voita rahaa, ilmaista rahaa, lisätuloja, lisää rahaa, miten tienata rahaa, miten saada lisää rahaa, mistä saada rahaa, miten saada rahaa, rahaa kyselyistä, maksetut kyselyt, rahaa kilpailuista, kyselyt, kilpailut, arvonta, arvonnat, nielsen, kuluttajapaneeli, skannaa ostokset, ostosten skannaus, kokemuksia
Tienaa rahaa netissä
Maksetut kyselyt
lue täältä miten voit tienata rahaa vastaamalla kyselyihin netissä
Skannaa ostoksesi
lue täältä miten voit tienata rahaa skannaamalla ostoksesi
Osallistu arvontoihin
lue täältä miten voit tienata rahaa osallistumalla arvontoihin ja kilpailuihin netissä
Myy kultaa
lue täältä miten voit tienata rahaa myymällä kultakorusi ja muita arvometalleja
Sijoita
lue täältä miten voit tienata rahaa sijoittamalla pörssiin, Bitcoiniin tai kiinteistöihin
Vuokraa tai myy omaisuutta
linkki tulossa
Myy osaamistasi
linkki tulossa
Sisällöntuotanto
linkki tulossa